Jak na papírovou evidenci tržeb?

Využití tzv. papírové evidence tržeb (v zákoně „zvláštní režim“) zavedla novela zákona o evidenci tržeb, účinná od 1. 5. 2020.

AMSP ČR se podařilo prosadit požadavek, aby vládou původně navržená hranice 200 000 Kč pro povolení zvláštního režimu byla zvýšena na 600 000 Kč příjmů v hotovosti za poslední 4 bezprostředně předcházející kalendářní čtvrtletí. Nejmenší živnostníci si tak nebudou muset pořizovat zařízení k evidování tržeb, připojení k internetu a tiskárnu účtenek. Je pouze na jejich uvážení (při splnění dalších podmínek uvedených níže), zda budou evidovat elektronicky nebo papírovými účtenkami.

Jak postupovat při žádosti o povolení evidovat tržby ve zvláštním režimu naleznete ZDE.

Konference k zavedení 3. a 4. fáze EET

Ministerstvo financí, Finanční správa ČR a AMSP ČR pořádají společné konference k EET spojené s veletrhem nabídek efektivních elektronických řešení evidence tržeb. Konference s názvem „3. a 4. fáze EET: Papír nebo mobil?“ nabídnou nejnovější informace a praktické rady pro podnikatele, jak se na evidenci tržeb připravit. Návštěvníci budou mítrovněž možnost pokládat řečníkům otázky a zapojovat se do diskuzí. Vstup volný po předchozí registraci.

 

Kompletní informace k jednotlivým termínům bubou postupně zveřejňovány:

 

  • 7. února, Praha

14:30 - 18:00 h., PVA Expo Praha Letňany v rámci veletrhu Střechy Praha

Pozvánku s programem naleznete ZDE.

Registrace ZDE.

 

  • 21. února, Ostrava
9:00 - 13:00 h., Clarion Congress Hotel Ostrava, Zkrácená 2703, 700 30 Ostrava-jih

Pozvánku s programem naleznete ZDE.

Registrace ZDE.

 

  • 20. března, Brno

9:00 - 13:00 h., AVANTI Hotel, Střední 61, 602 00 Brno-Královo Pole

Pozvánku s programem naleznete ZDE.

Registrace ZDE.


 

  • 3. dubna, Liberec

 

 


Autentizace pro 3. a 4. fázi EET

Pro všechny, koho se týká elektronická evidence tržeb OD 1.5.2020, platí povinnost AUTENTIZACE (tj. získání přístupu umožňujícího registraci k EET). Ta je možná již nyní a není vhodné ji nechávat na poslední chvíli. Kroky k úspěšné autentizaci naleznete ZDE.

Aktuality

Start Roku malého podnikání 2020

Hlavní projekt AMSP ČR pro rok 2020 navazuje na úspěšné předchozí projekty: Rok řemesel 2016, Rok venkova 2017, Rok rodinného podnikání 2018 a Rok digitálního podnikání 2019.

Cíl projektu:

 

RŮST – z živnostníků malé firmy, z malých firem střední firmy

2 hlavní cílové skupiny:

 

Živnostníci

Rozvinout ŽIVNOSTENSKÉ PODNIKÁNÍ – zjednodušit a stabilizovat podnikání. Podpořit, aby se z živností stávaly malé podniky.

Malé a střední podniky

Optimalizovat výrobní programy k FINÁLNÍMU PRODUKTU a k vyšší PŘIDANÉ HODNOTĚ, zvýšit konkurenceschopnost.

Témata projektu:

 

 

1. ZJEDNODUŠENÍ PODNIKÁNÍ – LEGISLATIVNÍ A DAŇOVÁ PODPORA

2. DIGITALIZACE A KYBERNETICKÁ BEZPEČNOST, ONLINE NÁSTROJE PRO PODNIKÁNÍ

3. INOVACE, NOVÉ TECHNOLOGIE

3. RODINNÉ PODNIKÁNÍ JAKO STABILIZÁTOR NÁRODNÍ EKONOMIKY

4. EXPORT

5. NOVÉ TRENDY V PODNIKÁNÍ


Aktivity v průběhu roku:

 

Konference
Semináře
Přednášky
Workshopy
Webináře
Videa
Podcasty
Průzkumy
Analýzy
Rozhovory
Medializace
Zpravodaje

 

* Rok malého podnikání 2020 naplňuje Cíle udržitelného rozvoje

AMSP ČR se svou činností v projektu soustředí na vyšší ekonomickou produktivitu, a to především zaměřením se na odvětví s vysokou přidanou hodnotou (SDGs 8.2); a na politiky, které podporují vznik a růst mikropodniků a MSP (SDGs 8.3). AMSP ČR tak přispívá k podpoře trvalého, inkluzivního a udržitelného hospodářského růstu (SDGs Cíl 8).


Realizátor projektu: Asociace malých a středních podniků a živnostníků ČR

Oficiální zahájení projektu: 1. 1. 2020

Cílová skupina: OSVČ, MSP a spolky

Generální partneři projektu: Komerční banka, Škoda Auto

Partneři projektu: Google, IPSOS, Facebook, Siemens, Mastercard

Univerzitní podporovatelé: univerzitní platforma AMSP ČR

 

Harmonogram všech aktivit bude postupně zveřejňován.

 

 

 

Zpět

close
detail