INFOLINKA k evidenci tržeb spuštěna!

Od pondělí 1. srpna funguje infolinka k elektronické evidenci tržeb, kterou zřídila Finanční správa pro dotazy podnikatelské i široké veřejnosti. Ty zodpovídají proškolení zaměstnanci Finanční správy. Metodické dotazy týkající se evidence tržeb budou operátoři zodpovídat na telefonním čísle 225 092 392 v pracovních dnech od 9:00 do 17:00 hodin.

AUTENTIZACE od 1.9.2016

Pro všechny, koho se týká evidence tržeb OD 1.12.2016 (tedy UBYTOVÁNÍ, STRAVOVÁNÍ a POHOSTINSTVÍ) platí nutnost AUTENTIZACE (tj. registrace k EET). Ta je možná již nyní a není vhodné ji nechávat na poslední chvíli, i kvůli možné přehlcenosti systému. Kroky k úspěšné autentizaci naleznete ZDE.

Aktuality

Český rozhlas: Karel Havlíček v hlavní diskusi Radiožurnálu k EET: O chybějících datech, e-shopech, zdražování a úbytku provozoven v obcích

Dnes začíná druhá fáze elektronická evidence tržeb. Ode dneška musí tržby evidovat maloobchodníci i velkoobchodníci. Ještě včera autentizační údaje získalo podle Finanční správy zhruba 112 tisíc podnikatelů.

 

Celý článek naleznete zde: 
http://www.rozhlas.cz/plus/dnesniplus/_zprava/special-startuje-druha-vlna-elektronicke-evidence-trzeb--1703288

Zpět

close
detail